Klantenservice

Wij willen u graag zo goed mogelijk informeren over onze producten en onze werkwijze. Hieronder kunt u antwoorden vinden op de meest gestelde vragen.

Zit uw vraag er niet tussen vul dan uw gegevens hiernaast in met uw vraag. Wij komen dan zeker bij u terug.

1 Product vragen
1.1 Bestaat een bepaalde box altijd uit dezelfde producten?

Nee wij zijn steeds op zoek naar nieuwe betrouwbare lekkere producten. Wij horen dan ook graag van jou als je iets heel erg lekker vindt maar ook wat je minder lekker vindt. Wij proberen met die informatie voor jou de ultime box samen te stellen.

Sowieso mag je bij je volgende bestelling aangeven als je een product wil vervangen voor iets anders.

1.2 Wat als ik zelf een lekkere snack gevonden heb?

Nou daar zijn wij heel blij mee. Geef ons door om welk merk en smaak het gaat en waar jij het gezien hebt. Je kan dit mailen naar [email protected] Na onze kritische beoordeling glutenvrij en lactose vrij o.a. kan deze snack misschien de volgende keer wel in jouw box zitten.

1.3 Zijn de drop met chocolade laag van Lakrids lactose vrij?

De producten die wij op dit moment in ons assortiment hebben zijn wel glutenvrij, maar niet lactosevrij. Wel is Lakrids bezig met Vegan producten. Zodra deze beschikbaar zijn, zullen deze bij ons te kopen zijn.

1.4 Zijn alle producten glutenvrij gecertificeerd?

Nee, niet al onze producten zijn glutenvrij gecertificeerd. Wel vragen wij aan onze leveranciers/fabrikanten of zij dit willen gaan doen. Om een gevarieerde box met smaakvolle snacks aan te kunnen bieden is ervoor gekozen om dus ook niet gecertificeerde producten aan te bieden. Wel wordt er streng op toegezien en overleg gepleegd dat fabrikanten/leveranciers geen kruisbestuiving mogelijkheid hebben. In het geval dat dat mogelijk is nemen wij deze artikelen zeker niet. 

1.5 In welke box zit de wat zeezout popcorn en in welke de sweet cinnemon popcorn

In onze hartige box zit in ieder geval de gezoute popcorn. De Sweet Cinnamon zit in ieder geval in onze cadeaubox kids en de zoete box. Beide zijn biologisch.

2 Bedrijven en verenigingen
2.1 Kan ik als bedrijf of vereniging ook bestellen?

Jazeker. Zowel voor bedrijven als voor verenigingen leveren wij maatwerk. Zo kunnen wij snackboxen samenstellen, kantine displays,  relatiegeschenken, kerstpakketten of een persoonlijk cadeau voor een relatie of een collega.

Stuur een mail naar [email protected] voor meer informatie

2.2 Ik ben een B&B en zou graag snackboxen als extra willen toevoegen bij mijn reserveringen. Hoe werkt dit?

Inmiddels werken wij met een aantal B&B samen. Allemaal maatwerk. Wij passen onze wijze van levering en product assortiment aan op de wijze hoe de B&B is opgebouwd. Laten wij samen bellen om een passende oplossing aan te kunnen bieden.

3 Checkout
3.1 Kan ik mijn bestelling op komen halen?

Jazeker. Geef dit in de checkout aan. Dit kan ALLEEN op afspraak. Wij zijn normaal gesproken op werkdagen van 9:00 - 16:00 uur aanwezig. Maar afwijkende tijden zijn mogelijk.

3.2 Ik heb vragen en zou daar graag telefonisch contact over hebben. Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn van 9:00 - 16:00 uur telefonisch bereikbaar op (+31)88 268 2600.  Het kan zijn dat u de voicemail hoort. Spreek daar uw naam en telefoonnummer in en waar het over gaat. Wij bellen u dan z.s.m. terug.

Waarschijnlijk zijn wij op dat moment druk bezig met het inpakken van (uw) bestelling(en). Om geen fouten te maken, maken wij graag elke order eerst af.

3.3 Ik heb geen vast telefoonnummer, wat vul ik nu in bij dit verplichtte veld?

Nadat deze vraag gekomen was, is de checkout hier gelijk op aangepast. Er hoeft nog maar één telefoonnummer ingevuld te worden.